czwartek, 11 grudnia 2014

Będzie się szyło

bo jest działający biały ściągacz :)

Wczorajszy dzień zabiegany, poza domem, ale zaowocował również zakupami - nowe materiały na ściągacze, w sumie wystarczyłby ten jeden ale nie byłam pewna, czy będzie taki jak chcę, i skoro już mam dwa... coś na lolicią sukienkę oraz coś na płaszcze/bluzy ciepłe, w takim kolorze, że po prostu MUSIAŁAM go wziąć, bo chybabym pękła :D  i już widzę je skończone, już wyobrażam sobie zimową sesję, bo śnieg mam, brakuje tylko/albo aż - rekwizytów i ciuchów :)
Tylko czasu brak... 
Udało mi się nawet wieczorem na szybko przetestować ten biały ściągacz, na skrojonej wcześniej bluzie - wyszło super.






Pisałam już, jak bardzo mi się ona podoba? :D
No nic, lecę działać dalej, czasu mam mało a szycia maaaaasę...

2 komentarze:

  1. Paseczki bardzo jej pasuja,ja sama zreszta bardzo paski lubie chociaz niestety to malo korzystny wzor ( wiadomo,poszerzaP ).Ale lalki na szczescie nie maja takich problemow :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia! :D :*
    nom, takiemu pajonkowi to żaden wzór niestraszny, dobrze ma ;)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło :)