niedziela, 22 lutego 2015

Będą bluzy dla Monster High!

Dzieje się cały czas, wczoraj nawet dłużej niż pół godzinki, jeeeeeej :) 
Opierałam się prawie miesiąc, ale chyba to trochę za dużo. M chorował i choruje, ja od wczoraj czuję się jak jeden wielki smark, którego jeszcze boli głowa i gardło.
Wpadłam też na supergenialny pomysł. Zrobię bluzy na monsterki!  Tiaaa, w porę się połapałam <facepalm> 
I sukienka Francy jeszcze nie miała premiery... ech. Czasobrak.




Kończę kawę i postaram się zebrać do kupy i do roboty :)

2 komentarze:

  1. Piękne te materiały :P Ja aktualnie dłubię sweterek. Wreszcie do szuflady, a nie do paczki niespodziankowej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropeczki!!!!! o.O Kocham! Uwielbiam podgladac co dziewczyny ( lub chlopaki) upolowaly fajnego i co aktualnie pod igielka :3

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło :)