sobota, 23 listopada 2019

Gorzkie żale

1. Mam pracę.
2. Nie mam czasu.
3. Nie mam już babci.
4. Mam jakiegoś paskudnego wirusa, który drugi tydzień zatruwa mi życie, mi i chłopakom na tyle, że małż jest od tygodnia na l4, pierwszy raz od 10 lat, synal też w domu od tygodnia, a ja się właśnie rozłożyłam po długiej walce. Lekarze olewają, każą brać naproxen i do roboty... a ja umieram z gorączką 39,5 i nie mam jak oddychać. W poniedziałek chyba zmienię lekarza, albo zamorduję starego, co w sumie i tak wymusi zmianę.
5. Mam nowe materiałki i dziką ochotę na szycie.
6. Nie mam nowej lalki ;D jeszcze, ale szykuje się preorder na chibi Poulpy i tak mnie kusi, tak kusi... chociaż w sumie połowa z tych, które już mam, jeszcze nigdy się na blogasku nie pokazała...
7. Mam lalki na sprzedaż, główki i całe. Minifkowe główki wszystkie do sprzedania, lalki dal Chenille du Jardin, DeLorean i Galla, lati yellow Joy. szczegóły na pmkę, mailem albo na fejsie :)
8. Nie mam sweterków dla dziewczynek na zimę, a chciałabym mieć. Robione na drutach, nie szyte. We wzorki albo w warkoczyki. Ktoś coś? skala barbie/blythe oraz minifee.

Fotki z archiwum etsowego, chyba ich nie było jeszcze. I idę szyć ;)





1 komentarz:

  1. Dobrze się wyżalić. Wirtualnie przytulam mocno.
    Przykro mi z powodu babci. A lekarza zmień koniecznie, niech antybiotyk zapisze.
    Trzymaj się, życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło :)