wtorek, 19 maja 2015

Pierwszy custom odebrany :)

 Jest już u właścicielki, mogę więc spokojnie zaprezentować go na mojej dyńce :) 
Gorset z dodatkami (bufiaste coś na biodrach i tren), wiązany z tyłu oraz plisowana spódniczka.
 Tak wyglądał projekt, który dostałam plus reszta szczegółów ustalona pisemnie i w trakcie szycia:



A tak wygląda moja wersja live:





I taki mały myk - dół trenu da się dowolnie drapować :)



Mam co robić nadal, mam też coś nowego do pokazania, brakuje tylko czasu, jak zawsze i chyba każdemu :) 
I dziękuję za wszystkie komentarze pod marynarską sukienką :)  spodobała się na tyle, że już za parę dni, za dni paaaaaręęęę ;)  będzie cieszyć inną dyńkę. Z czego i ja zacieszam :)

2 komentarze:

  1. Wielkie Wow! Jest super :) Bardzo, bardzo zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt przepadam za takim stylem ale widzę że kieca to majstersztyk, gratuluję umiejętności! :D

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło :)