poniedziałek, 15 grudnia 2014

Spam nr 1 - foto

Trwało to cały weekend, tempo miałam zabójcze, ale w końcu jest. Spam tego, co uszyłam, czyli 9 bluz + 4 wcześniejsze :) powtarzają się, ale tak dobrze mi się je szyło... Będzie jeszcze więcej, kiedyś, może niedługo, już w innych wzorach ale nadal bluzy :)  i zabieram się za projekt zimowy, nareszcie. I za nieszczęsne getry. Zjeżdżają z tyłka plastika więc trudno, przyjmujemy, że tak właśnie ma być i że wszystkie i wszystkim zjeżdżają ;) Getry się załapią na kolejną sesję, nie zdążyłam obrobić a jednej pary nie będę prezentować :)
Modelka ofc Fairy, na to co w tle proszę nie patrzeć, hyhy, udajemy, że to profesjonalny plan zdjęciowy, który też w planach mam, ale już w nowym roku. Nawet M się ofiarował pomóc w zrobieniu czegoś bardziej fotogenicznego niż odrapana ściana.

Urobek weekendowy razem:


Hello Kitty - dwie za pupkę, jedna w pół uda:


tu jedna krótsza:

dłuższa:



pasiak:


pasiak krótki - mam nadzieję, że widać:


Serduszka - dłuższa w dwóch kolorach ściągacza i krótsza z krótkim rękawem:


Krótsza:

 Dłuższa:



Reszta już była wcześniej.
Gościnnie wystąpiły getry pożyczone od Jaśniepani.

Uf... Jednak teraz wyprodukuję coś innego :) bluz jest chyba dość. Czas na zimowy projekt, trzeba plastiki ubrać w coś cieplejszego. 


5 komentarzy:

  1. Post już trochę stary(ale jary xD), ale talent masz ogromny <3
    Czy dzianinki też z miejscowego, czy może z internetu? (jeśli można wiedzieć skąd dokładnie :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) dzianiny to konkretnie ubranka dziecięce :) sklep miejscowy - textilmarket, ale stronę internetową też mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź <3 Zajrzałam na stronę, i PADŁAM : Jestem z Katowic, tych bardzo blisko Siemianowic :D chyba kiedyś nawiedzę ten sklepik :P Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
    2. Wiem, gdzie są Katowice :lol: ale ja nie z Siemianowic ;) nawiedź, mają - przynajmniej u mnie - fajne wzorki ;)

      Usuń

będzie mi miło :)